DIVERSE LUCRURI HOMEMADE

OUA VOPSITE MINIONI



     Bun gasit!

     Aceste oua minioni le-am vopsit pentru copii mei dupa ce am vazut pe net mai multe variante care m-au entuziasmat. Drept urmare, chiar daca a trecut Pastele, pentru bucuria mea si a copiilor, am vopsit si noi ouale asa funny.

     Materiale necesare: 10 oua fierte
                                      1 plic vopsea de oua galben
                                      1 plic vopsea de oua albastru
                                      1 punguta ochisori cu autoadeziv
                                      1 marker negru


     Ouale le-am degresat si fiert in prealabil in apa cu sare. Cat se racesc, putem sa preparam vopseaua.
     In pahare diferite am pus apa rece si o lingura de otet, apoi am turnat continutul plicului cu vopsea. Asa se prepara vopseaua mea, dvs o pregatiti dupa instructiunile de pe ambalaj. Amestecam.
     Vopsirea propriu zisa poate fi facuta individual pentru fiecare ou in parte. Eu am folosit un castronel mai larg in care am asezat trei oua in picioare si apoi am turnat pana la jumatate vopseaua albastra. Partea mai bombata a oului va fi vopsita in albastru.


     Daca doriti puteti scufunda in paharul cu vopsea, cate un ou pana la jumatate pentru 1 minut. Eu am vopsit si asa pentru a termina mai repede operatiunea de vopsire.


     Cealalta jumatate de ou va trebui vopsita in galben. Procedam la fel ca mai sus.


     Dupa vopsire, am uns cu putin ulei ouale si le-am lasat la uscat. Ulterior cu markerul am trasat o linie acolo unde se imbinau cele doua culori. Am procedat astfel pentru a ascunde eventualele imperfectiuni de la vopsirea oualelor.


     Urmatoarea operatiune a fost de lipire a ochisorilor.


     M-am inspirat de pe internet si am decorat ouale cu markerul dupa cum se vede in fotografiile de mai jos:










     A fost o actiune frumoasa care i-a bucurat pe copii.

     O saptamana minunata in continuare,
     Nico


Nicoleta Grófová

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.