ALTE DESERTURI

CUBURI MULTICOLORE PENTRU COPII SI NU NUMAI



     In urma cu ceva timp fetita mea a fost la onomastica unei colege de gradinita. Cand a revenit acasa ne-a bucurat cu o cutiuta eleganta plina de prajituri. Printre prajiturile delicioase din cutie se aflau si cuburi de budinca multicolore. Asa le-am numit eu, nu stiu cum se numeau, dar copiilor le-au placut foarte mult si de aceea m-am gandit sa reproduc si eu aceasta prajiturica budinca.

     INGREDIENTE: 3 plicuri de budinca diferite
                                1,200 l lapte
                                12 linguri zahar
                                nuca de cocos fulgi


     Inainte sa pregatim budinca trebuie sa alegem un vas in care sa o turnam, vas pe care il pensulam cu apa si il imbracam in folie alimentara.
     Intr-o cratita curata pregatim budinca conform indicatiilor de pe plic. In general se folosesc 500 ml lapte la un plic de budinca, dar pentru a fi siguri ca isi pastreaza forma si se taie frumos dupa racire am folosit numai 400 ml lapte pentru fiecare plic de budinca. Zahar am adaugat dupa gust, aproximativ 4 linguri rase la fiecare plic de budinca.




     Va recomand sa folositi aromele care plac copiilor dvs. Eu am folosit budinca cu gust de migdale, budinca cu gust de zmeura si budinca de vanilie. Am ales sa pregatesc intai budinca cu gust de migdale,


     ulterior budinca cu gust de vanilie,


     si ultima a  fost budinca cu gust de zmeura.


     Dupa ce prima budinca este gata, amestecam cu lingura in ea pana se raceste si nu ne arde la deget. In acest moment o turnam in tava. Procedam la fel si cu celelalte tipuri de budinca, trebuie sa ne miscam destul de repede sau sa folosim cratiti diferite.
     Dupa fiecare strat de budinca nivelam usor cu o paleta de silicon.


     Acoperim budinca cu folie de aluminiu, avand grija ca din cand in cand sa o stergem de picaturile de apa care se formeaza de la aburi odata cu racirea. Sa fiu sincera am intors-o de pe o parte pe cealalta si am sters-o asa cum am precizat. Cand budinca s-a racorit o dam la frigider pana a doua zi.
     A doua zi rasturnam budinca in tava de la aragaz sau pe un fund de lemn curat, fara gust de ceapa, telina, etc. Taiem cubulete de marime potrivita.


     Imbracam fiecare cub de budinca in fulgi de nuca de cocos, asezam pe un platou si putem servi.














     Sa aveti pofta dragi pitici, parinti, bunici!
     Nico





Nicoleta Grófová

3 comentarii :

Un produs Blogger.