ALTE DESERTURI

DESERT LA PAHAR CU CREMA DE IAURT SI COACAZE ROSII



    Desert la pahar cu crema de iaurt si coacaze rosii este o reteta rapida, un desert de vara gustos si racoros, cu un aspect deosebit. In fotografii am surprins si soarele arzator din Croatia, caci desertul l-am pregatit in concediu pentru copii.

     INGREDIENTE: 500 ml smantana pentru frisca
                                500 ml iaurt gras
                                piscoturi rotunde sau alt tip
                                500 g coacaze rosii
                                zahar pudra dupa gust
                                1 pliculet zahar vanilat

     Mod de preparare: Intr-un castron punem smantana pentru frisca cu zaharul pudra si zaharul vanilat. Mixam pana cand obtinem frisca. Adaugam iaurtul gras si amestecam usor pana la omogenizare.
     Pentru a monta desertul folosim pahare transparente, borcanele sau ce avem in dotare. Am folosit paharele din casa gazdei noastre si am asezat in fiecare pahar un strat de piscoturi, 2-3 bucati daca sunt rotunde. Piscoturile rotunde le avem mereu in casa pentru ca le mananca copii in loc de biscuiti, dar puteti folosi si piscoturi Savayordi rupte in bucatele micute. Peste piscoturi punem 2-3 linguri crema de iaurt si ulterior un strat de coacaze rosii. Daca doriti coacazele le puteti amesteca in crema, dar ale mele fiind foarte coapte mi-a fost teama sa nu se zdrobeasca. Repetam adaugarea de piscoturi, crema, fructe pana cand umplem borcanele sau paharele.


     Dam la frigider desertul pana la servire. Ideal este sa fie pregatit seara si consumat a doua zi sau pregatit dimineata si consumat catre seara.



     Nu uitati sa va faceti si o cafea aromata ca a mea.


     Sa aveti pofta prieteni!




Nicoleta Grófová

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.