SIROPURI SI BAUTURI

SIROP DE CATINA



     Siropul de catina, cat si fructele de catina le-am descoperit acum 1 an. In Romania nu am locuit intr-o zona muntoasa, cu toate acestea auzisem de catina si de benificiile ei, dar nu o cunoasteam. Acum, fiind mama unui baietel bolnavicios, am hotarat sa folosim si alte tratamente naturiste in locul antibioticelor si al altor medicamente prescrise de medic. Anul trecut mi-am comandat catina din tara si tot sezonul rece am baut sirop de catina cate 5 ml seara si dimineata. Racelile nu au mai fost asa frecvente, dar nu au disparut. Anul acesta, deja este sfarsit de octombrie si noi nu avem nici o vizita la medicul de familie. Chiar mi-am propus sa dau un telefon la cabinet, sa nu creada doctorita ca ne-am mutat in Romania daca numai suntem clienti saptamanali ai cabinetului. Doamne ajuta sa fim sanatosi si pe mai departe!




     INGREDIENTE: 0,5-1 kg fructe de catina
                                miere


     Siropul de catina se prepara din fructe proaspete de catina pe care le pasam si ulterior le trecem printr-o sita. Daca aveti un storcator de calitate, treaba este rezolvata aproape instant. Dupa ce am stors fructele pe care le-am cules cu mana mea, am obtinut sucul din imagine:


     Am turnat sucul intr-o carafa de sticla si ulterior am adaugat tot atata miere de albine pana cand am dublat volumul sucului proaspat stors de catina. Omogenizam si turnam siropul obtinut in sticle curate pe care le inchidem ermetic. Pastram siropul la rece.






     In fiecare dimineata si seara le dau copiilor care 5 ml de sirop. Siropul rezista la frigider pana la cateva luni.

     Sa fiti sanatosi,
     Nico


Nicoleta Grófová

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.