MURATURI SI ALTE CONSERVE

PASTA DE HREAN (NAKLADANÝ CHREN)






     Pasta de hrean este foarte sanatoasa, gustoasa si se pregateste destul de rapid. Dupa cum se stie, hreanul contine foarte multa vitamina C utila sistemului circulator si imunitar, minerale precum fierul, potasiul, calciul si magne­ziul. Este recomandat sa consumam hrean mai ales in perioada anotimpului rece, dar si in restul anului. Noi consumam pasta de hrean la micul dejun alaturi de cremwusti (stiu, nu sunt sanatosi, dar noua ne plac), carne afumata, sos de hrean etc. In general il cumpar gata preparat de la piata. Fiindca am gasit hrean in piata am decis sa incerc sa il pregatesc si acasa. Ce am obtinut mi-a placut, de aceea va prezint reteta.

     INGREDIENTE: 450 g hrean ras
                                40 g zahar
                                10 g sare
                                350 ml apa fiarta si racita
                                100 ml ulei de floarea soarelui
                                100 ml otet






     Hreanul se curata si se rade. Daca aveti un robot de bucatarie performat il puteti macina la robot.


     Peste hreanul ras se adauga toate celelalte ingrediente si cu ajutorul mixerului vertical am pasat pana cand am obtinuta o pasta omogena.


     Din cantitatile de mai sus am obtinut borcanele din imagine:


     Cu pasta de hrean obtinuta se umplu borcanele micute, curate si uscate. Nu se sterilizeaza, nu se strica. Se inchid ermetic si se depoziteaza in incaperi intunecate si racoroase.














     Sa fiti sanatosi si voiosi!
     Nico


Nicoleta Grófová

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.