DE LA CITITORII BLOGULUI

SURPRIZA

                            
     Dragilor,

     In prag de Sarbatori Pascale am primit un comentariu si apoi un mail care m-au bucurat enorm. Cineva a incercat o reteta de-a mea. Si nu oricine. Un domn. Wau, am spus imediat!

     Il felicit pe distinsul domn Dorel pentru priceperea de care a dat dovada. Totodata sunt foarte fericita ca in sfarsit dupa aproape trei ani apare cineva care spune: am incercat reteta ta. Asta era o mare suparare de-a mea. Nu am pretentia sa ma laudati, dar macar o parere cind si cind indiferent daca este pro sau contra. Am vrut chiar sa numai postez in romana, sa imi fac un blog in slovaca si sa scriu astfel. Dar nu stapanesc bine limba din punct de vedere gramatical si ar fi trebuit sa fiu supravegheata de sot indeaproape. Complicat si destul de greu sa ne sincronizam astfel, asa ca am renuntat.

     Legat de Dorel, bravo domnule, sa va traiasca sotia si sa o mai rasfatati si alta data!
     Domnul Dorel a incercat reteta de bomboane Raffaelo.


     Si cum sotia iubeste ciocolata cu lapte a pregatit si niste bomboane speciale pentru dansa tavalite prin ciocolata cu lapte. Un gest foarte frumos!


     Va multumesc domnule Dorel pentru increderea ce mi-ati acordat-o incercand aceasta reteta.

     Sarbatori luminate sa aveti cu totii,
     Nico

Nicoleta Grófová

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.