CASA SI GRADINA

GRADINA DE PASTE



     Avand in vedere ca in e-shopul In bucataria vesela  se gaseste forma pentru realizarea acestei gradini din turta dulce, mi-am spus ca este musai sa o incerc si eu. Astept de la Craciun sa vina Pastele sa o fac , si iata ca bucuria mea...si a copiilor a fost deplina. Gradina noastra de turta dulce se afla in bucatarie si o sa ne bucure privirea zi de zi. Sper sa va placa si voua.

     INGREDIENTE: 1 forma pentru gradina din turta dulce
                                colorant alimentar: rosu, galben si verde
                                scobitori
                             
                                Aluat de turta dulce: 375 g faina
                                                                  80 g miere de albine
                                                                  125 g zahar pudra
                                                                  40 g margarina
                                                                  3 oua mici + 1 ou pentru uns
                                                                  1 lingurite bicarbonat de sodiu
                                                                  1 lingurita condimente de turta dulce
                                                                  1 lingurita cacao
                                                                  1 lingurita cafea instant

                                Glazura pentru turta dulce: 1 albus de ou
                                                                             170 g zahar pudra
                                                                             1 lingurita zeama de lamaie
                                                                             1 lingurita amidon alimentar


     Pregatirea aluatului de turta dulce:  Intr-un castron punem faina, zaharul pudra, bicarbonatul de sodiu, condimentele pentru turta dulce, cacao. Mierea o incalzim la microunde la 800 W un minut. Peste faina adaugam mierea, ouale, margarina si cafeaua instant.




     Framintam un aluat la care daca vi se pare ca este foarte moale mai adaugati 1-2 linguri de faina. Acest aluat se infasoara in folie alimentara si se lasa la frigider 5-7 zile. In caz de maxima urgenta il puteti folosi dupa 8 ore (cum l-am folosit si eu de aceasta data).
     Aluatul se intinde pe planseta in foaie groasa de 4 mm. Cu ajutorul formelor speciale taiem din aluat de 4 ori partea de gard propriu zisa, precum si cate 3-4 bucati de iepuras, puisor si ou.



     Se coc in tava tapetata cu hartie de copt la temperatura de 180°C timp de 13-15 minute sau pana cind incep sa se rumeneasca usor pe margini. Daca la coacere vi se pare ca partile care vor forma gardul gradinii se maresc, iar distanta dintre piciorusele care se intrepatrund se micsoreaza, va recomand sa le departati usor cu ajutorul unui cutit. Asa am procedat si nu am avut probleme in asamblarea gradinii.
     Dupa scoaterea din cuptor, ungem figurinele de turta dulce cu ou batut amestecat cu putina apa.



     Dupa coacere se lasa sa se odihneasca doua zile dupa care putem incepe decorarea. Etapele in imagini ale pregatirii aluatului de turta dulce le gasiti AICI.

     Pregatirea glazurii pentru decorat: Se cerne zaharul pudra de cel putin doua ori.
     Batem albusul spuma folosind viteza mica a mixerului. Adaugam apoi zaharul pudra, zeama de lamaie si amidonul. Batem in continuare 20 minute. La final glazura este gata pentru ornat. Turnam glazura in sprit si putem decora. Atentie! In contact cu aerul se usuca foarte repede.
    Etapele in imagini ale pregatirii glazurii pentru turta dulce le gasiti AICI,  dupa etapele prepararii aluatului de turta dulce.
     Gradina am decorat-o dupa modelul celei de pe ambalajul producatorului, nefiind foarte mare artista la decorat.


     Inainte de a incepe decorarea am incercat sa vad daca pot asambla gradina. Am reusit!


     Pentru figurinele care se aseaza pe gardul gradinii folosim scobitori.


     Asamblam gradina si ne bucuram ca am reusit.




     In gradina am facut un cuib din iarba artificiala si am asezat cateva oua decorate de turta dulce. Asa arata de sus.


     Copii au fost incantati, eu la fel. Daca va place, sau daca nu va place, nu va sfiiti sa imi lasati parerea voastra printr-un comentariu la aceasta postare.

     Sa aveti spor in toate,
     Nico

GRADINA DE PASTE DIN TURTA DULCE



Nicoleta Grófová

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.