ALTE DESERTURI

TĂIEŢEI CU BRÂNZĂ DULCE (REZANCE S TVAROHOM)



     Bine v-am regăsit în 2015!

     În acest an mi-am propus să fiu cât mai des în contact cu dumneavoastră, să gătesc mai mult şi mai bine, motiv pentru care astăzi m-am gândit să va prezint ceva uşor şi gustos, o reţetă care se face în doi timpi şi trei mişcări. Poate o să vă pară banală, dar în Slovacia aceşti taieţei se servesc la masa de prânz, fiind o mâncare pe care în general o pregătesc sâmbăta la prânz când suntem toţi acasă. Îi servim calzi, cu zahăr pudră din belşug. Copii servesc câte două porţii, iar eu mă întreb mereu de ce nu fac porţie dublă.




     INGREDIENTE: 250 g tăieţei laţi
                                250 g brânză dulce
                                50 g unt
                                zahăr pudră

     Tăieţeii îi fierbem în apă cu sare conform indicaţiilor de pe ambalaj. Folosesc mereu acelaşi tip de paste şi acelaşi tip de branză dulce pe care o am în permanenţă în congelator. Cînd sunt în până de idei, scot o cutie de brânză dulce din congelator şi mâncarea-i gata.
     După ce sunt taietii fierţi, îi punem la scurs într-o strecurătoare şi îi clătim o singură dată, repede, sub jet de apă rece.
     Într-o tigaie teflonată topim untul, adăugăm taieţeii şi îi călim preţ de câteva clipe. Adăugăm brânza dulce, amestecăm bine, timp în care tigaia este în permanenţă pe foc. Cînd vedem că brânza începe să se înmoaie uşor, luăm tigaia de pe foc şi aşezăm în farfurii. Presărăm cu zahăr pudră din belşug şi îi servim fierbinţi. Sunt extrem de delicioşi!






     La mulţi ani!
     Nico


Nicoleta Grófová

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.