PREPARATE CRACIUN

FURSECURI CU CREMA DE RAHAT



     Aceasta reteta de fursecuri cu crema de rahat o am de la o prietena draga. M-a servit cu ele si mi-au placut tare mult, de aceea am incercat reteta ei. Multumim tanti Ionela pentru reteta!

     INGREDIENTE: Aluat: 500 g faina
                                         250 g untura
                                         1 ou
                                         5 linguri apa rece
                                         5 linguri zahar
                                         1 lingurita amoniac stins cu otet
                                         1 plic zahar vanilat




                               Crema: 250 g rahat
                                           1/2 pachet unt sau margarina
                                           1/2 lamaie
                                           1-2 linguri nuca macinata

     Pregatirea aluatului: Intr-un vas amestecam toate ingredientele pe care le contine aluatul si framantam pana obtinem un aluat moale si pufos. Am folosit mixerul, deci treaba am facut-o repede si bine .


     Cu ajutorul unui pos si a unei planse de silicon pentru macarons, am posat pe plansa de silicon, cerculete de aluat. Am folosit plansa de macarons pentru a fi sigura ca voi obtine fursecuri de marimi identice.


     Coacem fursecurile in cuptorul incins la 180°C pana se rumenesc usor la baza. Ele sunt foarte fragede, de aceea va recomand sa le manipulati cu atentie dupa coacere.


     Pregatirea cremei: In minitocatorul meu favorit, am pus rahatul cubulete, untul si lamaia curatata de samburi si spalata. Am mixat pana am obtinut o pasta omogena. Ulterior am amestecat nucile macinate.


     Lipim fursecurile doua cate doua cu ajutorul cremei. Ulterior le-am pudrat cu zahar pudra.


     Noua ne-au placut foarte tare, chiar si copii au mancat cu pofta. Crema mi s-a parut foarte interesanta, usor acrisoara, cu un gust accentuat de lamaie. Vi le recomand cu drag!










     Sa aveti spor in toate,
     Nico


Nicoleta Grófová

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.