CONCURSURI SI COLABORARI

Concurs "KitchenAid de Martisor" si o sarbatorire la patrat

                     
     Cind am aflat despre concursul organizat de doamna Laura Laurentiu, in prima faza nu am stiut daca sa raspund sau nu acestei provocari. KitchenAid  imi era cunoscut, are si cumnata mea unul negru care troneaza in bucataria ei. Eu am cochetat cu ideea de a mi-l comanda de pe ebay, dar in final cu doi copii mici de 6 luni si respectiv 4 anisori am ajuns la concluzia ca sunt alte necesitati  ce nu pot fi amanate. Asadar a ramas pe lista de asteptare.
     In final, factorul decisiv a fost culoarea premiului pus in joc. Daca ar fi avut o culoare lila, sa presupunem, cu siguranta nu intram in aceasta cursa. Dar cum el este rosu si stralucitor ca si bucataria mea, mi-am zis ca :"incercarea moarte nu are" si apoi daca nu joci, cum sa castigi?
     Un alt motiv determinant a fost sarbatorirea zilei mele de nastere in aceasta luna. Mi-am spus ca o sa incerc sa pregatesc un meniu festiv sa imi invit sotul si fiul (Maria este prea micuta) in Restaurantul Nicoliabucatar. Zis si facut.
     Asadar, astazi inaugaram Restaurantul Nicoliabucatar in format electronic.


     In acest sens va invit sa degustam impreuna meniul sarbatoresc pe care l-am pregatit si cu care  particip la concursul “KitchenAid de Martisor, celebrand astfel Luna Femeii.

0

     Meniul meu sarbatoresc a fost pregatit intr-o singura zi pentru ca la restaurant nu mergi trei zile la rand pentru a servi un meniu complet. Astfel se explica si calitatea fotografiilor; nu ca as fi eu foarte talentata si as avea un aparat profesional, dar cind am mai mult timp alocat pentru asa ceva imi place sa cred ca imi iese ceva mai bun din mana. Un motiv de stres pentru mine a fost timpul scurt in care a trebuit sa termin totul: pina la masa de prinz a unei zile de duminica. Totul trebuia terminat in timp util. Chiar daca nu pot sa ma declar foarte multumita de rezultat (aici ma refer la fotografii), intru in aceasta competitie crezand in reusita si in succesul meniului meu.

     Acestea fiind spuse, va invit la:

- aperitiv format din Creveti tigrati cu salsa de mango si sos de vin cu miere, un aperitiv exotic care incanta pur si simplu papilele dvs. gustative



     Creveti deliciosi a caror fragezime este accentuata de  aroma de telina proaspata si gustul de mango, invaluiti in aroma sosului dulce acrisor din vin alb cu miere de albine. Proaspat si delicios de la Nicoliabucatar!

- dupa aperitiv am servit Piept de pui marinat cu cimbru, cartofi cu rozmarin, piure de telina si morcovi cu salata de rucola



     Carne de pui frageda cu cartofi aromati; toate acestea fiind desavarsite de gustul telinei si gustul dulce al piureului de morcovi. Imbracate cu gustul acrisor al salatei de rucola.

- si ca un trofeu a venit desertul: Ciocolata "de gheata" cu sos de capsuni.


     Gust intens dulce-amarui de ciocolata completat de aroma si gustul proaspat de capsuni. Un desert care te face sa visezi si sa vorbesti despre iubire, sa iti doresti sa vina vacanta, ca un refugiu de la grijile si nevoile cotidiene.

     Acesta a fost meniul meu pe care l-am pregatit cu multa daruire pentru familia mea. A fost meniul prin care sotul meu a sarbatorit Ziua Femeii²: ziua de 8 Martie si 16 Martie. A fost un meniu pe care cred ca l-am ales destul de echilibrat si am vrut sa va demonstrez si sa va conving ca un meniu ca la restaurant putem face si acasa cu succes. Multa vreme am crezut ca o aranjare frumoasa in farfurie nu determina cu siguranta si un gust fantastic. Din intamplare, tot la un concurs pe tema culinara, am cunoscut un bucatar sef care mi-a aratat si demonstrat ca ma insel.

     Sunt tare fericita ca ati fost oaspetii mei virtuali, va multumesc si va doresc succes in toate,
     Nico

Nicoleta Grófová

13 comentarii :

  1. Nicoleta, de data aceasta te-ai intercut pe tine! Meniul arata delicious, toate cele 3 retete au forma, culoare, si tot ce le trebuie!
    Iti doresc din suflet sa castigi acest concurs la care participi!
    Si daca mai ai vreo bucatica din aceste bunatati, trimite si la Bucuresti!!!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cami, aprecierile tale ma bucura si ma fac sa ma mai gindesc la astfel de prezentari. Multumesc frumos, Nico

      Ștergere
  2. Nico,cred ca este la fel de gustos meniul precum si arata.Eu, stiu ca tu esti foarte talentata ,dar acum am ramas uimita de acest meniu,arata extraordinar si pare delicios.Din suflet iti doresc sa castigi concursul,pentru ca meriti.Multe imbratisari Adi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Adi de aprecieri. Daca sunt sincere ma bucura si ma bucur si mai tare ca esti/sunteti linga mine. Pentru ca vad ca oamenii sunt destul de mohorati, nimeni nu scrie nici de bine, nici de rau. Numai bine iti doresc Adi si va doresc tuturor ce cititi aceste randuri. Nico

    RăspundețiȘtergere
  4. Meniul tau e festiv, elegant si deosebit! Un meniu de chef, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super meniu, tare apetisant arata preparatele ! Bafta maxima !

    RăspundețiȘtergere
  6. Liana si Vio, ma faceti sa ma rusinez. Va multumesc fetelor si cat mai multe trairi inedite in bucatarie sa avem. Nico

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc. Dumnezeu stie ce va fi. Numai bine, Nico

    RăspundețiȘtergere
  8. Si a fost...pacat, tu chiar meritai, de cum ti-am vazut meniul te-am dat drept castigatoare! Oricum esti in primii 10 din 37, deci felicitari din inima!!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fuse si se duse......dar oricum eu stiu ca cineva acolo sus ma iubeste si o sa am mixerul asta. Si tu Liana, ajunge numai sa crezi asta si o sa vezi ca ti se indeplineste.Eu sunt sigura de asta. Pupici, Nico.

      Ștergere

Un produs Blogger.