APERITIVE SI SALATE

SALATA DE OUA

                      


     Aceasta salata, „vajíčkový šalát“ este una dintre cele mai cunoscute in Slovacia pe linga cea „pariziana“ - parížsky šalát. Sunt foarte populare aici si le cumparam mereu pentru micul dejun. Destul de scumpa, 9 eur/kg, aproape doua kilograme de piept de pui. In concluzie este foarte gustoasa si satioasa si de aceea m-am gindit sa o pregatesc pentru concursul organizat de Bucataria lui Radu pe pagina de facebook.





     INGREDIENTE: 8 oua
                                   2 castraveti murati de dimensiuni normale
                                   1/2 ceapa taiata fideluta
                                   maioneza din 2 galbenusuri cu 150 ml ulei
                                   1 lingura mustar
                                   sare si piper macinat dupa gust


     Ouale se fierb tari si apoi se taie pe jumatate in lungime. Fiecare jumatate o feliem cu feliatorul de oua pe latime.
     Din 2 galbenusuri cu 150 ml ulei pregatim maioneza. Eu pregatesc mereu dintr-un galbenus crud si unul fiert pe care il razuiesc, sa fie fin si in final prin amestecare sa nu se vada particule ale celui fiert.
     Castravetii ii radem deasemea, unul pe razatoarea cea mai fina si unul pe cea mai mare. Ii lasam la scurs intr-o strecuratoare.
     Ceapa o taiem fideluta. Am folosit numai o jumatate, respectiv cea care se vede taiata in fotografii. Am frecat-o cu otet, apoi am lasat-o la scurs.
     In castronul cu maioneza amestecam toate ingredientele feliate, lingura de mustar, sare si piper dupa gust.






     Este delicioasa cu adevarat.
     Pofta buna!
     Nico



Nicoleta Grófová

2 comentarii :

  1. Stai ca n-am inteles ce e cu pieptul de pui.....
    Il mancati impreuna cu salata ???
    Ca doar nu cumperi 2 kg ca sa ornezi salata....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sidy, draga mea...nu ai inteles bine.Am spus ca aceasta salata la magazin, asa varsata, adica nu ambalata in cutii, costa 9 eur/kg, adica cat doua kg de piept de pui...un kg salata. Ideea era ca decat sa cumpar salata aceasta.....mai bine o fac eu si de bani imi cumpar piept de pui care totusi este carne, nu oua cu maioneza. Acum m-ai inteles???????

      Ștergere

Un produs Blogger.