CARNE SI MANCARURI CU CARNE

RULOURI DE PUI CU SURPRIZE

                         

     Aceasta reteta am pregatit-o din dorinta sotului de ceva nou. De fiecare data cind sunt in pana de idei si nu stiu ce sa mai gatesc, ia cartea de bucate si imi arata cu degetul: "Asta vreau". Glumesc eu, dar asa sta situatia. Am o carte de bucate foarte buna. Are o singura hiba: nu are retetar cu retetele in ordine alfabetica ci numai dupa capitolele cartii. De fiecare data imi este tare greu sa gasesc ce caut. Din acest motiv nu o am in gratii si in final este prietena buna cu sotul meu. Asa ca i-o las lui.




     INGREDIENTE: 4 buc. piept de pui
                                  8-12 buc. bacon

                                  Umplutura: 1 lingurita unt
                                                     1 ceapa mica
                                                     200 gr ficatei de pui
                                                     120 gr ciuperci
                                                     2 oua
                                                     sare si piper dupa gust
                                                     patrunjel verde


     Prepararea umpluturii: Ceapa o curatam si o taiem cubulete. O innabusim pe foc mic cu untul, dupa care adaugam ciupercile feliate si ficateii taiati cubulete. Saram, piperam, adaugam patrunjelul verde taiat si cele doua oua batute. Amestecam si luam de pe foc lasind a racit.


     Prepararea pieptului de pui: In acest timp pregatim pieptul de pui. Fiecare bucata de piept o taiem in doua trei bucati si o batem intre folie alimentara sa nu se rupa. Saram si piperam.


     Dupa ce am terminat de batut carnea, asezam pe fiecare bucata de carne cate o lingura din umplutura de mai sus. Rulam ca la sarmale si infasuram fiecare rulou intr-o felie de bacon. Prindem ruloul astfel obtinut cu scobitoarea sau cu tepuse speciale de bucatarie.


     Coacem in cuptorul incins la 180°C pina se rumenesc frumos si servim cu orez sau cu garnitura preferata.





     Si astfel prinzul nostru de duminica fuse si se duse.

     Pofta buna,
     Nico

     Update 22.05.2013: Cu aceasta reteta am castigat in cadrul concursului Bonduelle organizat in Slovacia, un cutit ceramic marca Bonduelle.


Nicoleta Grófová

2 comentarii :

  1. Imi place tare mult umplutura, tb sa fie tare gustoasa. puuup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate Liana, au fost foarte bune rulourile aceastea. Si daca ne gandim ca le-a ales un barbat....

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.