ALTE DESERTURI

BUDINCA DE PASTE CU NUCI



     Aceasta budinca am mancat-o prima data in timpul liceului la matusa mea din Bucuresti unde mergeam la fiecare sfarsit de saptamana. Revenind la anii tineretii, mi-am dat seama ca de fapt pasiunea mea pentru gatit a inceput atunci...cu un caiet cu retete in care imi notam constiincioasa toate retetele matusii. Stiu ca "decretasem" ca matusa mea este cea mai buna gospodina. Am admirat-o mult si tare m-as bucura sa ne reintalnim sa vada cum a trecut timpul peste nepoata timida careia nu i se auzea gura.....daca ma aude cineva care ma cunoaste acum o sa zica ca nu vorbesc despre mine.




     Cu ocazia sarbatoririi a "20 de ani de traditie ARNOS" am ales sa pregatesc aceasta budinca de paste cu nuci.

     INGREDIENTE: 200 g nuci macinate
                                300 g spirale Arnos
                                zahar pudra dupa gust
                                rom dupa gust
                                70 g unt pentru uns tava si gratinat


     Pastele se fierb in apa clocotita cu sare si putin ulei conform indicatiilor de pe ambalaj. In cazul spiralelor folosite de mine, timpul de fierbere a fost de 5 minute. Dupa fierbere se pun la scurs intr-o strecuratoare.


     Intr-un castron incapator punem spiralele pe care le amestecam cu nuca macinata, rom si zahar pudra dupa gust.
     Ungem cu unt o tava ceramica si punem amestecul de paste si nuci. Pe deasupra punem bucatele mici de unt.


     Coacem budinca in cuptorul preincalzit la 180°C pana incepe sa se usuce usor la suprafata.


     Servim pastele imediat, cat sunt calde, simple sau in compania dulcetii preferate.


     Noi le-am servit atat simple, cat si cu dulceata din fructe de soc.


     Sa aveti pofta,
     Nico



Nicoleta Grófová

2 comentarii :

  1. Ei bine, bunatate din asta chiar nu am mai mancat din copilarie! Delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot asa mi s-a intamplat si mie, din liceu numai mancasem asa ceva si chiar ca as fi mancat singura toata tava...mňam, mňam

      Ștergere

Un produs Blogger.