APERITIVE SI SALATE

OMLETA CU PASTE SI SALATA DE DOVLECEL CU ROSII



     Pastele sunt o alternativa delicioasa in locul cartofilor atunci cind preparam omlete. Reteta de fata contine sunca si legume si este completata de o salata de dovlecei cu rosii. Servita cu paine devine un pranz satios.

     INGREDIENTE: Omleta: 100 g creste Arnos
                                                 2 linguri ulei de masline
                                                 1 ceapa mare
                                                 2 catei de usturoi
                                                 1 ardei gras rosu
                                                 100 g sunca afumata
                                                 100 g boabe de porumb
                                                 6 masline negre fara samburi
                                                 6 oua mari

                                  Salata de dovlecei si rosii: 2 dovlecei
                                                                                4 rosii
                                                                                2 linguri suc de lamaie
                                                                                sare si piper dupa gust
                                                                                frunze de telina


     Prepararea omletei: Pastele se fierb al dente conform indicatiilor de pe ambalaj, apoi le punem la scurs intr-o strecuratoare.




     In timpul cat se fierb pastele incepem sa pregatim legumele. Ceapa o curatam si taiem bucatele. Usturoiul il taiem feliute. Maslinele le taiem pe jumatate. Ardeiul gras il curatam de seminte si il taiem deasemenea bucatele. Sunca o taiem fideluta.


     Intr-un castron batem ouale si le asezonam cu sare si piper.




     Intr-o tigaie adanca calim in uleiul de masline ceapa si usturoiul. Cind sunt aurii adaugam ardeii si calim 5 minute cat sa se inmoaie. Adaugam sunca, porumbul, maslinele, pastele si calim pret de 1-2 minute. Inchidem focul si adaugam ouale batute.


    Amestecam. Acum este momentul sa transferam intreaga omleta intr-o tava ceramica mai mare sau un tavi mai micute ce pot fi servite ca portii individuale. Am folosit cea din urma varianta si am impartit intreaga cantitate in mod egal in 4 tavi ceramice micute.


     Incindem cuptorul pe treapta gril si bagam la cuptor omleta pana incepe sa se rumeneasca pe deasupra.


     Prepararea salatei: Dovleceii ii radem grosier, iar rosiile le taiem felii. Daca este cazul, stoarcem dovlecelul ras de apa in exces; am folosit dovlecel zucchini si nu a lasat decat putina apa dupa ce am adaugat sare. Din acest motiv este indicat sa amestecam salata in momentul servirii ei. Asezonam cu frunze de telina taiate marunt.


     Servim omleta de paste cu salata de dovlecei si rosii. Este incredibil de gustoasa.


     Pofta buna!
     Nico


Nicoleta Grófová

8 comentarii :

  1. Grozava mancare, chiar arata tare bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gustoasa tare, au mancat si copii si asta este cea mai mare bucurie a mea...daca le place si lor. Iar salata de dovlecel este absolut grozava; sincer, ma gandeam ca nu o sa ma incante, dar m-a uimit pe deplin. O zi frumoasa, Nico

      Ștergere
  2. Multumesc Teo. Multumim de vizita, ne onoreaza. Nico

    RăspundețiȘtergere
  3. Nico m-ai dat gata !!!
    Nu am mancat niciodata ...paste cu omleta !!! Dar nici salata din dovlecei cruzi cu rosii....
    Dar dupa cum ii descri tu, trebuie sa fie deosebiti ! Trebuie sa incerc sa fac si eu....sa vedem ce vor zice ai mei ( anti paste)....
    Te tzuc cu mult drag !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sidy, daca pregatesti omleta pentru familia ta....cred ca o sa le placa. Cat despre salata de dovlecel...si eu am avut retineri. Am pregatit si fotografiat aceasta reteta si a trebuit sa fug de acasa....nu am avut timp sa gust salata si cind am venit de abia am mai gasit putina in castron. Este foarte buna, eu mi-o inchipuiam altfel ....m-a uimit pe bune. Te pup, Nico

      Ștergere
  4. Arata delicios! Trebuie sa incerc si eu reteta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne bucuram ca iti place, este buna si gustoasa. Spor la preparat. Nico

      Ștergere

Un produs Blogger.