BLOGGERI CULINARI

PE URMELE LUI SIDY...BLOGGERITA ANULUI 2013


     ...din ciclul "Bloggeri dragi - Blogger-ul anului"...o rubrica pe care o inaugurez acum si in cadrul careia va prezint Blogger-ul Anului 2013... din punctul nostru de vedere, si numai al nostru (sa nu existe dubii si comentarii rautacioase), ne-am gandit sa acordam acest titlu Doamnei Toncean Sidonia.


     Sidy draga mea, sa fii sanatoasa si voioasa asa cum te-am cunoscut in vara anului trecut! Sa iti indeplinesti visul tau maret si sa ne incanti pe mai departe cu retete deosebite pregatite cu drag si bucurie in bucataria ta frumoasa. Esti o gospodina desavarsita. Este ca am dreptate, dragi cititori ai blogului?


     Pe Sidy am cunoscut-o acasa la ea, in Oradea, acolo unde am ajuns impreuna cu familia mea in vara anului trecut. O stiam de mult timp, cred ca inca de la inceputurile blogului ei, unde eu incepatoare in ale bucatariei am ajuns cautand retete si sfaturi. Nick name-ul pe care si l-a ales, Sidy, mi-a placut si a ramas intiparit in mintea mea, de aceea de multe ori m-am intors pe blogul ei in cautare de inspiratie.




     Pot sa va spun cu mana pe inima ca Sidy este o doamna deosebita, ca impreuna cu sotul, mama si nepotelul Alex formeaza o familie minunata, au o casa frumoasa si curata. Sunt oameni cinstiti, cu o cultura bogata, cu respect pentru parinti si cu frica de Dumnezeu. Mi-au placut mult, de aceea multa vreme am auzit glasul dulce si dragastos al lui Sidy in conversatie cu mama, sotul sau nepotelul. M-a impresionat Sidy si am fost fericita ca am avut onoarea si i-am trecut pragul. Ii multumesc pentru primirea ospitaliera si pentru bunavointa cu care mi-a fost alaturi in acea zi.
     Protagonistii acelei zile ii aveti in fotografiile ce urmeaza:




Sotii nostrii dragi

Nepotelul Alex

Mami draga a lui Sidy care in permanenta a avut grija de Maria mea si de Alex

Preparatele lui Sidy delicioase, carora cu greu le-ai fi rezistat

Sidy, pregatea urmatoarea reteta pentru blog


     Cateva dintre fotografiile din acea zi, fotografii care in permanenta ne vor aduce zambetul pe buze gandindu-ne la acele clipe frumoase. 
     Sidy, ramane sa te astept la Bratislava. Sper sa obtin cat de curand licenta de ghid turistic (iti amintesti ca imi propusesem sa ma retrag datorita unui proiect nou?) si sa iti prezint orasul si imprejurimile intr-un mod absolut profesional.
     
     Va imbratisez pe toti cu drag, 
     Nico



Nicoleta Grófová

5 comentarii :

  1. Draga Nico....m-ai lasat muta !!!
    Crede-ma ca nu ma asteptam la asa ceva....dar dupa pataniile ce le-am avut de cand a inceput noul am ....zau ca imi prind tare bine , frumoasele tale cuvinte !
    Voi sunteti o familie deosebita , care ne-a facut mare placere sa va consideram prietenii nostri.
    Ma bucur enorm ca ti-ai realizat visul draga Nico si....nu se stie niciodata, poate voi avea ocazia ,din nou ,sa vizitez Bratislava, dar de data aceasdta cu tine ghid !
    Mi-ai facut o nespus de mare bucurie !
    Te tzuc cu mare drag !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sidy, esti doamna blogurilor culinare romanesti, mi-a facut placere sa iti ofer acest titlu si aceasta diploma. Cu mare bucurie te voi intampina in Bratislava in viitor. Toate cele bune, Nico

      Ștergere
  2. super gogosi va rog sa mi spuneti ce faina folositi? ms

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua. Nu am inteles exact la care reteta de gogosi va referiti, dar pentru oricare dintre ele folosesc faina normala pentru cozonac. Toate cele bune, Nico

      Ștergere

Un produs Blogger.