PIZZA

ALUAT PIZZA


     Bun gasit,

     Cu toate ca ne place pizza si o mancam destul de des, tocmai de aceea ca ne place mult, nu reusesc sa ii fac fotografii. Ieri am pregatit pizza si implicit aluat pentru pizza. Acum o sa va prezint aluatul pentru pizza incercat dupa cartea italianului Emanuele Ridi.




     INGREDIENTE: 1 kg faina
                                2 linguri ulei de masline
                                1 cub de drojdie
                                600 ml apa
                                10 g sare

     Am pregatit de aceasta data aluatul cu mixerul. In fotografie se vad si ingredientele folosite; faina era deja in bol.


     Intr-un castron faramitam drojdia si adaugam apa si uleiul de masline. Autorul recomanda si apa minerala in locul apei plate. De aceasta data am folosit apa minerala. Amestecam ingredientele din castron si adaugam sarea.


     Turnam lichidele peste faina si amestecam pana aluatul este omogen. Aluatul obtinut nu se lipeste.



     Aluatul obtinut il impartim in 4, il infoliem si il bagam la frigider pentru 12 ore. Dintr-o bucata de aluat obtineti o pizza facuta in tava de la cuptor. Ridi, chiar glumeste pe tema ca pizza nu este rotunda, ca noi asa o stim, dar ca ea poate avea si forma dreptunghiulara...chiar si in Italia.
     Pentru ca am vrut o pizza mai micuta am intins aluatul intr-o forma de tarta. Pentru aceasta pizza am folosit 260 g aluat.


     Asa arata pizza la final.


     Spor in toate,
     Nico



Nicoleta Grófová

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.