ITALIA

CANNELLONI CU PROSCIUTTO



     Pentru ca in continuare Diva in bucatarie  si Paste Baneasa  ne provoaca la concurs, m-am hotarat sa fac si de aceasta data o reteta incercand sa ma incadrez in tema PASTE BANEASA LA CUPTOR. Am preluat reteta dupa internet si cum noi iubim cannelloni  cu carne si spanac (ha, ha, ha...se pare ca nu o sa ma credeti daca nu am retetele pe blog, dar chiar asa este) si aceasta reteta oarecum diferita de cea clasica ne-a placut maxim. Lukas a decretat-o ca si excelenta, o avea dreptate?

     INGREDIENTE: 200 g spaghette Baneasa
                                150 g sunca prosciutto
                                200 g ciuperci feliate
                                200 ml supa de legume
                                500 ml sos bechamel
                                75 g parmezan
                                patrunjel verde
                                ulei de masline
                                1 ceapa mica
                                rucola pentru servit


     Intr-o oala punem apa cu sare si cind da in clocot adaugam spaghettele Baneasa. Le fierbem al dente conform ambalajului (8 minute). Le scurgem intr-o strecuratoare si le clatim cu apa rece sa nu se lipeasca.


     Ceapa o curatam si o taiem cubulete mici. O prajim intr-o tigaie cu putin ulei de masline. Cind este aurie adaugam ciupercile scurse si calim. Completam cu supa de legume si lasam sa fiarba la foc mic pana cind se evapora tot lichidul.


     Se adauga spaghetele si jumatate din sosul bechamel. Amestecam si potrivim de sare si piper dupa gust. Lasam sa se raceasca usor.


     Pregatim vasul cu care vom baga la cuptor cannelloni. Il ungem cu unt.
     Pe un tocator de lemn asezam o felie de prosciutto si in interiorul ei asezam spaghettele (cat se ia odata intr-o furculita).


     Rulam sunca prosciutto si astfel am obtinut primul cannelloni. Le asezam in tava unul langa altul. Le acoperim cu sosul bechamel ramas si presaram parmezan ras.


     Dam tava in cuptorul incins la 200°C pentru 15 minute dupa care mutam pe treapta grill (180°C) si grilovam cat sa inceapa sa prinda la suprafata o culoare frumoasa rosiatica.
     Le servim fierbinti sau reci cu frunze de rucola. Este o reteta simpla si buna. Atat de buna ca le-am terminat imediat.



     Sa veti pofta dragii mei,
     Nico



Nicoleta Grófová

2 comentarii :

  1. Ingenioasa ideea! Iar de gust nu ma indoiesc ca e foarte bun.Multa bafta la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Paula, si mie mi s-a parut ideea ingenioasa, de aceea am incercat...clar ca nu am inventat eu. Bafta si tie la concurs, poate avem noroc. Te pup, Nico

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.