ALTE DESERTURI

COCONUT ALMOND MACAROONS



     Am pregatit aceasta reteta special pentru concursul organizat de Diva in bucatarie  in colaborare cu Just t Romania. Cu aceste mici "saruturi dulci" mi-am inchipuit ceaiul perfect in compania prietenelor mele.
     Reteta o am de la cumnata mea din cartea "Biscuits, cookies & shortbread"  si ma gandeam din cind in cind la ea. Le gustasem, le stiam, sunt minunate si de aceea va prezint si dvs. reteta.

     INGREDIENTE: 2 albusuri
                               1/2 cup zahar pudra
                               1/2 cup fulgi nuca de cocos
                               1/2 cup fulgi nuca de cocos deshidratata
                               1/2 cup migdale macinate (faina de migdale)
                               1/4 cup fulgi de migdale
                               1/4 cup picaturi de ciocolata neagra

     Inca de la inceput va recomand sa folositi masurile americane. Eu le am, le folosesc din cind in cand atunci cind reteta o cere si sub nici o forma nu as intrebuinta in locul lor ca si unitate de masura o alta ceasca. Revenind la reteta, precizez ca am dublat cantitatile mentionate.




     Albusurile le batem spuma tare cu un praf de sare si adaugam treptat zaharul pudra.


     Adaugam in continuare migdalele macinate, nuca de cocos si amestecam usor. La final adaugam migadalele fulgi si picaturile de ciocolata. Le incorporam si cu ajutorul unei lingurite asezam in tava tapetata cu hartie de copt gramajoare mici din aceasta compozitie.


     Le coacem in cuptorul incins la 180°C, 10-12 minute sau pana cind devin aurii; timpul de coacere variaza in functie de marimea lor.


     Pregatim ceaiul si le servim cu pofta.



     Sa aveti pofta,
     Nico





Nicoleta Grófová

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.