APERITIVE SI SALATE

SALATĂ DE SFECLĂ ROŞIE CU TON



     Această reţetă am descoperit-o anul trecut cînd am ţinut o cură de dezintoxicare (detoxifiere) a organismului. Până atunci nu mi-a plăcut sfecla roşie. Ultima dată îmi amintesc că am mâncat cînd eram în clasa I şi am fost într-o staţiune cu părinţii mei. Acolo ne-au servit salată de sfeclă roşie.  La noi în Teleorman, sfecla roşie nu se consumă că şi în alte zone ale ţării, de aceea sfecla roşie pentru mine era o necunoscută.
     Salata de sfeclă roşie cu ton este foarte bună şi aş mânca până plesnesc. Sper să va placă şi să o încercaţi.




     INGREDIENTE: 1 sfeclă potrivită (de mărimea unui grepfruit)
                                1 ceapă potrivită
                                1 conservă ton
                                ulei de măsline
                                sare după gust

     Sfecla o fierbem în apă cu sare aproximativ 2 ore până se înmoaie bine. După ce se răceşte o curăţăm de coajă şi o tăiem cubuleţe.


     Ceapa o tăiem fideluta.


     Deschidem conserva de ton şi scurgem uleiul.


     Într-un castron amestecăm sfecla cubuleţe, ceapa şi tonul. Adăugăm sare şi ulei de măsline după gust. Dăm salata la rece pentru 30 minute. Servim cu poftă, este foarte, foarte bună.






     Această salată este indicată femeilor ce suferă de osteoporoză, aşa recomandă autoarea cărţii după care am urmat cura de detoxifiere. Mai multe despre sfecla roşie în articolul de mâine din "Cămara veselă".

     Să aveţi o zi minunată prieteni!
     Nico

Nicoleta Grófová

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.