CONCURSURI SI COLABORARI

LENJERII DE PAT OUTLET




     Inainte sa ma casatoresc nu am acordat prea mare importanta lenjeriilor de pat, mai ales ca am primit o gramada zestre de la mama si bunica mea. Totusi, cind aterizezi si iesi din Romania natala, automat si orizontul tau se deschide si se dezvolta. Pai ce lenjerie de la bunica sa iau cu mine? Tibor vroia cu materiale rezistente, care nu trebuiesc calcate...in acest caz eram goala pusca....fara nici o lenjerie demna de sotul meu.
     Pentru ca am descoperit un magazin cu lenjerii de pat absolut senzationale, atat din punct de vedere al pretului cat si al calitatii, o sa va prezint cateva dintre lenjeriile care mi-au placut si pe care voi cugeta daca mi le voi comanda. Pe sait se gasesc mai multe tipuri de lenjerii: lenjerii de pat de bumbac, lenjerii de pat 3D sau 5D.
Asadar, va invit sa descoperim impreuna lenjerii de pat outlet de exceptie.



     Lenjeria face parte din colectia PUCIOASA, colectie de lenjerii de pat 3D pe care o puteti vizualiza in “Lenjerii de pat Pucioasa”.




     Daca doriti o lenjerie romaneasca, nu uitati sa va opriti si AICI.  Eu mi le-as alege pe toate, mai cu seama pe aceasta:



     Dupa cum vedeti imi fac motivele florale si lenjeriile de pat vii si colorate, insa pe saitul de lenjerii gasiti si alte motive decat cele mentionate de mine.
     Sper sa va fi placut incursiunea mea si sa ne intalnim pe Lenjerii de pat OUTLET.

     Cu prietenie, Nico


Nicoleta Grófová

4 comentarii :

  1. Ce frumoase sunt, cea cu maci m-a cucerit, trebuie neaparat sa o am!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine ma incanta faptul ca in aceasta promotie sunt 2 la pret de una

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate Raluca, asa este. Inca un motiv in plus sa ne cuplam cu o prietena si sa dam comanda sa le avem de Pasti :)

      Ștergere

Un produs Blogger.