APERITIVE SI SALATE

OUA ROSII UMPLUTE (FAREBNÉ VAJÍČKA)



     Reteta de oua rosii umplute am zarit-o intr-o revista. Mi s-a parut foarte interesanta, motiv pentru care am incercat-o in weekend. Pentru decorarea si umplerea oualelor in acest mod, puteti folosi si din ouale rosii care va raman dupa Paste. Pentru ca noi nu suntem asa mari consumatori de oua, am decojit sase oua vopsite si le-am reconditionat.

     INGREDIENTE: 6 oua fierte tari
                               200-250 ml suc sfecla rosie
                               2 linguri otet de mere
                               sare, piper negru
                               zeama de lamaie
                               40 g maioneza
                               52 g ton in ulei (masa neta a conservei)




     Ferbem ouale in apa cu sare (aproximativ 10 minute de cand le punem la fiert). Dupa ce s-au fiert ouale, le clatim cu apa rece si le curatam de coaja.
     Sucul de sfecla il punem la fiert cu o lingurita rasa de sare, otetul de mere si 2 cani de apa. Dupa ce clocoteste il dam deoparte si il lasam la racit. Cind are temperatura optima, adica numai este fierbinte, adaugam ouale. Ouale trebuie sa fie acoperite in totalitate de lichid, in caz contrar completam cu putina apa. Ouale se lasa la marinat cel putin 3 ore. Pot fi lasate si mai mult la marinat, important este sa le scoateti cind sunteti multumite de nuanta bordo pe care o au.
     Ouale colorate, le stergem cu un servet de bucatarie de hartie si le taiem pe jumatate.


     Scoatem cu grija galbenusul din fiecare jumatate de ou. Galbenusurile le punem intr-un castron si le amestecam cu maioneza, tonul scurs de ulei, putina zeama de lamaie, sare si piper dupa gust. Omogenizam si cu mixerul pasam pana cand obtinem o pasta moale si uniforma. Umplem fiecare albus cu pasta obtinuta si decoram dupa dorinta. Dam la rece pana la servire.







     Sa aveti spor in toate prieteni,
     Nico


Nicoleta Grófová

1 comentarii :

  1. Arata foarte bine si pot sa confirm ca gustul este foarte bun. Am mancat intr-un restaurant si am fost foarte multumit, doar ca pretul este destul de mare. 3 oua umplute la 16 lei, adica putin peste 5 lei un ou.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.