LEGUME SI ZARZAVAT

PORUMB COPT....LA GRILL



     Ce facem daca nu avem gradina si gratar? ...ne gandim cum sa facem sa inlocuim gratarul si sa aducem amintirile si miresmele copilariei la noi in casa....chiar daca casa ni-i apartament de bloc. Asa mi-a venit mie ideea sa incerc sa coc porumbul pe grill. Si ideea a fost inspirata, iar porumbul a fost delicios.
     Inainte sa scriu reteta m-am uitat sa vad ce ofera netul ca si inspiratie si am intalnit metoda la cuptor  in folie de aluminiu. Mie mi-a venit asa intr-o doara, dar cred ca ii mai gustos pe grill. Poate fi si mai negrotei stiuletele cu porumb, cu gust de ars ca cel de pe gratarul cu lemne sau carbuni, numai ca eu m-am grabit la servici si l-am lasat asa mai "light." In orice conditii, am fost fericita ca am mancat porumb copt dupa mai bine de 10 ani.




     Cum procedam? Luam porumb tanar, de lapte, 5-6 bucati, cati dorim si tinand cont si de comanda familiei. Ii curatam bine de panusi si de matase, eu chiar i-am spalat si apoi i-am uscat cu servetele absorbante.
     Incindem bine grill-ul si cind este destul de incins, asezam porumbii, cati incap.


     In timpul coacerii ii intoarcem de mai multe ori pe toate partile pana cand sunt rumeniti si copti asa cum dorim. Ii luam de pe gril, ii presaram cu sare si trecem la ultima parte si cea mai importanta: papatul lor.






     Complicat nene, complicat!

     Sa aveti pofta!
     Nico


Nicoleta Grófová

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.