PREPARATE CRACIUN

CASUTA DE TURTA DULCE PENTRU CRACIUN



     Bun gasit!

     Weekend-ul a trecut extrem de repede si astazi m-am hotarat sa fac ordine pe blog. Asadar m-am uitat prin arhiva mea de fotografii ale retetelor si mi-am zis ca este cazul sa incep sa postez retete mai vechi. Aceasta reteta este datata 04.12.2011; deci ar fi cazul sa va povestesc ceva despre ea, nu?




     Sa incepem. Este prima mea casuta de turta dulce si avand in vedere ca a fost prima eu am fost multumita de rezultat. Am vrut o casuta serioasa, fara multe bomboane si jeleuri adaugate pentru ca nu imi place asa tare stilul acesta "ingramadit". Binenteles ca nici casuta mea nu o sa placa tuturor, dar important este ca ne-a placut noua si fiului meu Lukáš. Ea in realitate a fost mult mai dragalasa, dar in fotografii nu dadea bine deloc.
     Pentru realizarea ei am folosit aluatul de turta dulce de la reteta Calendarului Advent deja postat pe blog si am construit casuta dupa acest tipar gasit pe internet.
     Am folosit in decorarea casutei bomboane decor de la Dr. Oetker, precum si glazura pentru decorat turta dulce pe care o gasiti tot in reteta Calendarului Advent.
     O sa va las in compania unor fotografii care vor vorbi de la sine.

















     Acestea au fost fotografiile de la realizarea casutei mele de turta dulce de anul trecut. Sa fim sanatosi si sa ne auzim cu bine. Nico

SET FORME COLIBA DIN TURTA DULCE



Nicoleta Grófová

14 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc Sara...esti o draguta. Stiam asta si daca aprecierea vine de la tine ma bucura foarte mult. Nico

      Ștergere
  2. Nico draga, spun cu mana pe inima ca aceasta este de cea mai frumoasa casuta din turta dulce pe care am vazut-o vreodata. De multa vreme imi doresc sa pregatesc si eu o astfel de casuta (nu am pregatit niciodata o casuta din turta dulce - este un proiect foarte frumos). Poate imi fac putin curaj si urmez reteta ta. Am vrut sa notez dimensiunile casutei pe care ai pregatit-o insa link-ul ma trimite de fiecare data in alta parte.

    Calendarul de Advent este o minunatie! Felicitari pentru toate aceste dulciuri minunate! Esti o mamica de nota zece si o gospodina desavarsita!

    Te imbratisez cu drag, Antonia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Antonia, am lasat un comentariu si la reteta Calendarului Advent, o fac si aici ca sa fiu sigura ca vei vedea mesajul.
      Referitor la aceasta reteta, linkul pus este corect, am incercat eu sa copiez de acolo si mi-a functionat. Apare ca titlu asa Download: Diagrama casuta turta dulce.pdf (0,05 MB) si sub aceasta bara albastra de sus apar trei casute jos din care cea din mijloc are scris Uložiť súbor do ...... Váš počítač - la mine, la tine probabil apare in engleza. Si dai click si salvezi fisierul la tine in calculator. Eu am incercat sa il salvez pe desktop si nu am reusit sa il salvez direct acolo, dar calculatorul il salveaza in fisierul special creat pentru download-uri si de acolo il muti unde vrei tu.
      Ca sa vorbim mai pe larg ce si cum despre turta dulce iti las adresa mea de mail si profilul meu de facebook: nicoleta_popa2000@yahoo.com si http://www.facebook.com/nicopopa1977.
      O zi frumoasa si sa ne auzim cu bine, Nico

      Ștergere
  3. E superba, arata minunat! Felicitari pentru reusita!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc! Ti-am scris e-mail (te rog verifica sa nu ajunga in spam) Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Multumesc frumos coco, ma bucur ca iti place. Nico

      Ștergere
    2. minunata casuta de turta dulce, reteta de turta dulce o aveti.




      Ștergere
    3. Reteta de turta dulce o gasiti aici: http://www.secretelebucatarieinoastre.com/2011/12/calendar-advent-de-turta-dulce.html
      Sarbatori minunate va doresc, Nico

      Ștergere

Un produs Blogger.