CARNE SI MANCARURI CU CARNE

FAJITAS DE PUI



     Am primit acum cateva saptamani vizita unei prietene care mi-a vorbit despre aceasta reteta si mi-a spus ca este in topul preferintelor in familia ei. Atat mi-a trebuit ca am si inceput sa salivez gandindu-ma la ea.
 Sunt fanul oricarui tip de mancare gen fast-food. Chiar daca veti spune ca nu sunt sanatoase pentru organism, poate ca asa este, dar avand in vedere ca le consum numai gatite in casa si ocazional vreau sa cred ca distrugerea  nu este chiar atat de mare. Si pana la urma, indiferent cum ar fi, imi place si nu pot schimba asta.




     Asadar, mi-am luat sotul si am plecat la cumparaturi: avocado pentru guacamole, mix de condimente fajita pentru acest gen de mancare si in final am cumparat si tortilla ca sa fie ospatul, ospat. De ce sa mai muncesc eu in plus?

     INGREDIENTE: 800 g piept de pui
                                1 lingura de ulei
                                1 ardei rosu
                                1 ardei galben
                                1 ardei verde
                                1 ceapa mare
                                1 pachet mix de condimente fajita (30 g)
                                1 limeta
                                sare si piper negru dupa gust
                                2 linguri ulei de masline pentru marinat carnea
                                250 ml smantana
                                1 pachet de tortilla (6 buc.)


     Pieptul de pui se curata si se taie in doua pe lungime. Se portioneaza apoi in fasai pe latime.


     Bucatile de carne le punem intr-un castron unde le amestecam cu plicul de condimente fajita. Va recomand sa folositi cantitatile de carne recomandate pe plicul de condimente.


     Adaugam uleiul de masline si zeama de la o jumatate de limeta. Acoperim si dam la rece pana a doua zi. Este bine sa punem la marinat carnea seara si a doua zi la pranz sa o pregatim.
     Inainte de a pregati Fajitas vom curata ardeiul de seminte si nervuri si il vom taia in fasai pe inaltime.


     Ceapa o curatam de coaja si o taiem in doua. Fiecare jumatate o feliem.


     Vom pregati carnea in grilul Delimano. Incindem grilul si turnam o lingura de ulei. Punem toata carnea odata si o frigem la foc iute.


     Cind carnea incepe sa se patrunda adaugam ceapa desfacuta in fasai si ardeiul.


     Frigem pana cind carnea si legumele incep sa devina aurii.


     Foile de tortilla le incalzim la microunde. Dupa ce le-am incalzit le ungem cu guacamole (procedam ca si la clatite cu gemul) si pe fiecare punem cate o portie generoasa de carne.  Presaram din loc in loc smantina si  impaturim sau rulam.






     Si servim cu pofta!


     Pofta buna,
     Nico

     PS: In viitor voi incerca sa pregatesc mixul de condimente pentru fajitas in casa. Sper sa reusesc si sa ne auzim in curand cu o reteta noua. Ramaneti cu bine!


Nicoleta Grófová

4 comentarii :

  1. Nico, mi-au ramas ochii ”lipiti de monitor”... Este o reteta delicioasa. Fotografiile sunt minunate (ma uit de fiecare data cu mult drag la fotografiile tale). Felicitari!

    Te pup si iti doresc un sfarsit de saptamana cat mai frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Antonia draga mea, chiar ma faci sa rosesc. Sincer si mie imi plac foarte mult fotografiile tale si mi se par mai bune ca ale mele...deci, de aici vine rusinea. Daca ti-au placut ma bucur mult, iar reteta este super. Cu ingrediente cumparate se face destul de repede...stii, parca cateodata chiar si pasionata de gatit parca as manca ceva rapid si fara multa bataie de cap...haha. O seara frumoasa, Nico

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Mersi DiaMar! Incearca reteta si vin-o cu impresii. Te asteptam, Nico.

      Ștergere

Un produs Blogger.