CONCURSURI SI COLABORARI

"FOODPANDA".... SI DORINTELE TI SE VOR INDEPLINI


     Traim intr-o era a tehnologiei si ne bucuram de vremuri la care inaintasii nostri nici nu au visat....fraza asta cred ca mi se trage de la cursul de ghid turistic pe care il urmez in prezent. :) Asa se face ca in ziua de astazi orice dorinta ai avea ti se indeplineste: absolut orice iti doresti, este aproape imposibil sa nu gasesti....si nu trebuie sa faci nimic pentru asta, decat sa aloci un timp minim pentru o simpla cautare pe internet si sa plasezi o comanda. Astfel s-a nascut si Foodpanda, din dorinta de a asigura si oferi servicii complete, servicii profesionale in domeniul livrarii de mancare.


     Acum cind scriu, imi amintesc de vremurile cind le vindeam clientilor "pachete de cont curent", cum le explicam ca foarte comod, de acasa isi pot plati facturile si trimite bani in orice colt de tara. Asociate cu aceea perioada sunt si pranzurile noastre fugare, in bucataria mica si intunecata, pranzuri care constau in eugenii, grisine si alte uscaturi pe care le cumparam de la magazinul din colt. Vreme de gatit acasa nu era, banca iti ocupa tot timpul. Si pentru ca multi romani cred ca inca mai sunt in situatia in care nu au timp pentru ca isi petrec mai mult de 8 ore in biroul companiei la care sunt angajati, cred ca Foodpanda  este locul in care poftele si dorintele in materie culinara iti sunt indeplinite. Foarte IMPORTANT  este ca au si o aplicatie de mobil care permite comandarea mancarii preferate chiar si in timpul sedintei de luni. Ce poate fi mai simplu si ce ramane de facut? Sa instalam APLICATIA  acum:

 Foodpanda Apps

     Echipa de la Foodpanda  este o echipa mica, o echipa formata din tineri ambitiosi si perseverenti care au un singur tel: sa aduca Foodpanda  la nivelul de cel mai mare instrument online dedicat livrarii de mancare din Romania. Ca vor reusi, sunt convinsa. Colaboreaza deja cu un numar foarte mare de restaurante din Bucuresti si Cluj si in oferta lor se gasesc preparate culinare variate, specifice bucatariilor italiana, mediteraneana, mexicana, libaneza, chinezeasca si binenteles romaneasca.

     Pentru ca imi place mancarea buna si pentru ca vreau sa comand de la ei, astazi nu vom gati si vom servi ceva din "bucataria Foodpanda". Mi-am ales ca si punct de reper adresa mea din Bucuresti si imediat mi s-a oferit o lista de 51 restaurante cu specific din Sector 6. Le-am vizualizat individual pe fiecare si m-am oprit la "Fooda, bucatarim cu imaginatie". Abordarea lor mi s-a parut foarte originala si astfel m-au convins sa le incerc produsele. Pentru astazi am ales:

Linte-n supă şi crutoane - 9,99 RON


Clătite saturate cu pui şi ciuperci gratinate - 11,99 RON


Papanaşi îndopaţi cu brânză de vaci şi dulceaţă (2 buc) - 13,99 RON


     La o privire mai atenta am observat ca toate aceste produse care mi-au facut cu ochiul sunt cuprinse intr-un meniu intitulat Meniu de sărbătoare, 


     meniu care costa numai 25,99 RON fata de 35,97 RON cat ar costa daca cumparam individual fiecare preparat. Asta da reducere!
     Mi-a placut Foodpanda si m-am bucurat sa descopar locatii din Bucuresti de care inca nu auzisem. Cu siguranta imi voi mai insenina alaturi de ei si alte zile mai mult sau mai putin importante din viata mea.

     Ramaneti cu bine,
     Nico

Nicoleta Grófová

4 comentarii :

  1. Cred ca e prima data cand imi pare rau ca nu locuiesc in Bucuresti! Suna foarte promitator, cu siguranta cand voi ajunge in Bucuresti voi apela la serviciile lor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt perfect de acord cu tine Vio, bucurestenii sunt avantajati si la ei ajung intotdeauna prima data informatiile. Cu siguranta Foodpanda se va extinde si va ajunge si in Galati. Sunt convinsa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut aproape toate retetele d-ra si imi plac cam toate.
    Ma-m oprit nu mai la o singura reteta si anume: - Paste cu Sos de rosi.
    ,, De cite ori am vrut sa o incerc, dar nu imi iese.
    Mama mea mi-a spus ca este foarte usor de preparat. - Dati-mi o sansa sa realizez si eu aceasta reteta. Cum se prepara acest fel de mincare. - ,, dar vreau fara scoici.
    De ce am spus asa? - Deoarece tatalui meu nu-i plac scoicile. E o poveste destul de lungaaaa, si nu as vrea sa v-o povestesc. Acum va las cu bine.
    Ma cheama Mihaela N. Si cam asta estem tot.
    Succese in continuare si Bafta si spor la tot.


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara Mihaela.Iti multumesc frumos de comentariu, dar sincer nu am inteles exact la care reteta te referi. Daca revii cu amanunte te ajut cu placere. Iti multumesc de urari si iti doresc toate cele bune, Nico

      Ștergere

Un produs Blogger.